PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Mikor állhatok el indoklás nélkül a szerződéstől?

Nálunk minden terméket visszaküldhet, amit nálunk vásárolt. Kivéve azt az árut ami:

a) Az Ön kérésének megfelelően módosításra került

b) Higiéniai okok miatt nem küldhető vissza (pl.: felbontott kozmetikumok és egyéb termékek, melyek közvetlenül érintkeznek a bőrrel):

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a törvény szerint felelősséggel tartozik a termék természetének, tulajdonságának és működésének megismeréséhez szükséges, nem megfelelő bánásmódból következő értékének csökkenéséért (pl.: amennyiben a parfümöt azután is használja, miután már egyszer kipróbálta). Ezért ilyen esetben csak arányos részösszeget tudunk Önnek visszatéríteni.

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem illeti meg a Kr. 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást követően felbontásra került, vagyis a Vevő a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.

Amennyiben 15 nap, vagy annál több idő telik el a termék kézhezvételéhez (futár szolgálat általi kézbesítés) képest, a fentebbi kitétel teljesülése esetében sem áll módunkban a vételárat visszatéríteni, vagy a terméket cserélni.

A termék visszaküldését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha azt még nem használtad, eredeti csomagolásában és a kupakzáró védőjelzés sértetlen állapotában küldöd vissza. A visszaküldéshez szükségünk van az eredeti számlára, vagy a megrendelés visszaigazolásra, amit tőlünk kaptál.

Mit kell tennem indoklás nélküli szerződéstől való elállás esetén?

A termék átvételétől számított 14 napos határidőn belül közölje velünk a szerződéstől való elállási szándékát az alábbi elérhetőségeink egyikén:

info@amarantin.hu
+36 20 429 7122

A terméket az ügyfélszolgálatunkkal történt egyeztetést követően küldje el nekünk az alábbi címre:
Bokréta utca 5/207.
1094 Budapest
Magyarország

Miután visszakaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, egy emailt fogunk küldeni önnek, amiben értesítjük, hogy megkaptuk az ön által feladott csomagot. Arról is értesíteni fogjuk, hogy elfogadjuk, vagy elutasítjuk a visszatérítési igényt. Amennyiben a visszatérítési igényét elfogadtuk, visszautaljuk a termék árát.

A termék vételárát legkésőbb az elállás napjától számított 14 napon belül visszafizetjük Önnek. Azonban a törvény értelmében a fizetéssel addig várhatunk, amíg az árut vissza nem adja.

A termékek visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. Szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni. Amennyiben 20 000 Ft értéknél drágább csomagot küldesz vissza javasoljuk, hogy olyan futárszolgáltatás használj, amely lehetővé teszi a csomag nyomon követését vagy szállítási biztosítás megkötését. Nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy az ön által visszaküldött termékeket meg is kapjuk.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy boldog és elégedett vásárlónk legyen és biztonságos és egyszerű vásárlási élményben legyen része.

Close Menu
All search results
×
×

Cart